Returnarea - Schimbarea produselor

Pentru a efectua un retur sau schimb urmati recomandarile :
Produsele se probeaza fara indepartarea etichetei de carton si a sigiliului din plastic . Sigiliul nu trebuie deteriorat , rupt sau tait din lungimea lui ,

( toate comenzile/produsele trimise din data de 08.01.2024 contin sigiliu din plastic galben)

Trebuie sa stii ca returul unui produs fara eticheta si sigiliu nu poate fi acceptat.


Persoanele juridice nu au drept de retur conform O.U.G. 34/2014. Legea consumatorului cod civil: persoanele juridice sunt vazute drept proferionisti si nu consumatori.

Defectele se pot sesiza in maxim 48/ore de la primirea coletului.
Nu se accepta sesizari legate de defecte daca se depasestete termenul 48/ore de la primirea coletului.


- Coletul trebuie returnat prin firma de curierat FAN COURIER sau SAMEDAY CU LIVRARE LA ADRESA.

 - Nu se accepta colete Returnare  prin prin Alte fima de curierat sau prin Posta Romana 

- Nu se accepta coletele trimise RETUR cu plata ramburs


- Valoare pe produsul Returnat se restituie in contul bancar specificat de dvs .  


- Taxa de transport pentru Returul produselor este achitat de catre dvs.


- Termenul de Returnare / Schimbare produse este de 14 zile calendaristice  de la primirea coletului.


- Termenul de 14 zile calendaristice incepe din ziua  livrari /primiri coletului de catre client. 

Pentru clienții care solicita schimb  și  doresc sa returneze produsul / produsele  dorite la schimb vor suporta  taxele de transport care au fost achitate de către Modalist pentru schimb ( Timitere colet catre client la schimb / restituire colet schimb ridicat de la client )   respectiv 45 Lei se va scădea din suma care trebuie returnata.

Taxele pentru schimb 45 lei  care au fost achitate de Modalist.ro . In caz de retur se va scădea din suma care trebuie returnata ( atenție este vorba despre schimb )



 - Valoare pentru produsele Returnate va fi restituita in contul Bancar specificat in 14 zile calendaristice de la primirea si verificarea coletului . 




- SCHIMB PRODUS -


- Schimbul produselor cu o alta masura sau cu un alt produs decat cel comandat initial este Gratuit


- Schimbul produsului cu o alta masura sau alt model se poate efectua in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului .




 


- Pentru schimb produs cu o alta masura sau alt model


  - Se va plasa o noua comanda pe produsul / masura dorita .

- Comanda se va plasa cu plata Ramburs - Nu se va face plata online / card daca se doreste schimb.

Dupa ce veti trece detaliile de livrare / contact , la sectiunea  comentarii comanda  se va specifica - Schimb produs / Pe ce nume sa plasat comanda anterioara - Nume produs dorit a fi schimbat dat la schimb .




- Produsul nou ales la schimb trebuie sa fie de aceeasi valoare cu produsul dorit a fi schimbat .


- Daca produsului nou ales la schimb are valoare mai mare decat cel dorit a fi schimbat se va achita diferenta de valoare dintre produse la primirea noului colet cu  schimbului solicitat.


Catre dvs se va trimite un nou colet cu restituire , la primirea noului colet se va face schimb de produse ( se preda produsul dorit a fi schimbat curierului ) .Daca se alege un produs cu o valoare mai mica decat cea a produsului dat la schimb nu se va restitiu diferenta ramasa .Inregistrand schimbul clientul isi da acordul ca este de acord cu politica pentru schimb.

- Primul schimb este gratuit , taxa de transport colet este 0 . Pentru a doilea schimb taxele de transport sunt achitate de destinatar. 



Pentru schimb se va lua in calcul data pentru primirea primei comenzi ( comanda initiala la care sa solicitat schimb - produs - masura ) Schimbul se poate efectua doar daca nu au trecut 14 zile calendaristice de la primirea primei comenzi .


Nu se accepta solicitarea schimbului exact in a 14 zi calendaristica de la primirea coletului.


Schimbul se va trimite / procesa la adresa înregistrată în comanda . Nu se trimit colete cu ridicare personala din loker .



 

 - RETURNARE -




Persoanele juridice nu au drept de retur conform
O.U.G. 34/2014. Legea consumatorului cod civil: persoanele juridice sunt vazute
drept proferionisti si nu consumatori.

- Termenul maxim in care pot fi returnate produsele este de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului.



Nu se accepta Returnarea Coletelor in cea de-a 15-a zi de la primire .


Termenul de 14 zile calendaristice incepe din ziua primiri coletului / livrari coletului .


Schimburile produselor cu o alta masura / model nu se iau in calcul pentru Retur .


Daca un schimb se returneaza se va lua in calcul data pentru primirea primei comenzi ( comanda initiala la care sa solicitat schimb - produs - masura )


Pentru clienții care efectuează schimb  și doresc sa returneze produsul / produsele  , taxele de transport care au fost suportate de către Modalist pentru schimb respectiv 45 Lei se va scădea din suma care trebuie returnata.


Taxele pentru schimb 45 lei  care au fost achitate de Modalist.ro . In caz de retur se va scădea din suma care trebuie returnata ( atenție este vorba despre schimb )



- Pentru ca un produs sa poata fi Returnat, trebuie respectati urmatorii pasi -


   - Produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi stare cum au fost primite - fara urme de purtare / spalare / parfumate / mototolite

Pentru a efectua un retur urmati recomandarile :


Produsele se probeaza fara indepartarea etichetei de carton si a sigiliului din plastic galben . Sigiliul nu trebuie deteriorat , rupt sau tait .


 ( toate comenzile/produsele trimise din data de 08.01.2024 contin sigiliu din

plastic galben)


- Fiecare produs returnat trebuie sa contina etichetele si sigiliul cu care a fost trimis ; 


Trebuie sa stii ca returul unui produs fara eticheta si sigiliu nu poate fi acceptat.


Motive pentru refuzarea coletelor returnate:


* Urme de purtare / spalare / produse deteriorate , produse patate/murdare.


* Trimiterea coletelor cu ramburs (valoarea produsului primit).

* Returul unui produs fara eticheta si sigiliu galben regasite la produs .


 In cazul in care produsele Returnate sunt neconforme ne rezervam dreptul de a refuza restituirea valorii pe produs chiar . Coletul se va trimite inapoi catre destinatar .



- Pentru trimiterea returului urmati pasi specificati -

 - Pentru returnarea produselor este necesar sa completezi  - FORMULARUL DE RETUR - APASATI DESCARCA FORMULAR  ⬇⬇⬇  ultumul paragraf in partea stanga .


 - In coletul Returnat se va trimite ( PRODUSUL RETURNAT / FORMULAR RETUR / FACTURA PREFORMA )

 - Returul coletului se va efectua prin curier - Fancourie sau Sameday - cu taxele de transport achitate in momentul trimiteri.

 - Coletul se trimite la adresa - Ilfov / Dudu / Strada Tineretului , Nr 87 C Bis / Nume - Modalist.ro / Numar contact - 0771.073.401 .



- Daca nu aveti posibilitatea sa printati formularul poate fi complectat PE O FOAIE -A4  -

 Pe care sa fie mentionate toate detaliile specificate in formular  si se adauga / trimite in interiorul coletului ,


Detalii de mentionat pe fomularul de retur complectat de client in scris .


- Numele persoanei care a efectuat comanda.


- Data primire colet.


- Numarul comanzii ( ID Comanda , se regaseste pe emailul de confirmare comanda sau pe proforma primita in colet ) 


- Adresa unde sa efectuat livrare colet.


- Numarul de telefon de pe care s-a comunicat in comanda.


- Email comunicat in comanda.


- Contul pentru restituirea sumei - Numele titular si contul bancar (IBAN) in care doriti sa vi se returneaze valoare produsului.


- Motivul returnarii.


- Data trimitere colet. 


- La Returnarea produselor se va restitui doar Valoarea pe produsul returnat - Taxele achitate catre curier  pentru primirea coletului sau trimiterea coletului retur - NU VOR FI RESTITUITE !!!

- Coletele Returnate / Schimbate  se vor ambala corespunzator.


- Pentru probleme legate de ( Primire produs gresit sau Primit alta masura decat cea comandata ) Asteptam sa ne contactati la numarul 0771.073.401 .


Descarca formular