Returnarea - Schimbarea produselor
Pentru a efectua un retur urmati recomandarile :
Produsele se probeaza fara indepartarea etichetei de carton si a sigiliului din plastic . Sigiliul nu trebuie deteriorat , rupt sau tait din lungimea lui ,( toate comenzile trimise din data de 08.05.2024 contin sigiliu din plastic galben)
Trebuie sa stii ca returul unui produs fara eticheta si sigiliu nu poate fi acceptat.
Persoanele juridice nu au drept de retur conform O.U.G. 34/2014. Legea consumatorului cod civil: persoanele juridice sunt vazute drept proferionisti si nu consumatori.
DEFECTELE SE POT SESIZA IN MAXIM 48 ORE DE LA PRIMIREA COLETULUI .
NU SE ACCEPTA SESIZARI LEGATE DE DEFECT DACA SE DEPASESC CELE 48 ORE DE LA PRIMIREA COLETULUI .
- Coletul trebuie returnat prin firma de curierat FAN COURIER CU LIVRARE LA ADRESA.
- Nu se accepta colete Returnare prin prin Alta fima de curierat sau prin Posta Romana
- Nu se accepta coletele trimise RETUR cu plata ramburs
- Valoare pe produsul Returnat se restituie in contul bancar specificat de dvs .
- Taxa de transport pentru Returul produselor este achitat de catre dvs.
- Termenul de Returnare / Schimbare produse este de 14 zile lucratoare de la primirea coletului.
- Termenul de 14 zile lucratoare incepe din ziua livrari /primiri coletului de catre client.
Pentru clienții care efectuează schimb și doresc sa returneze produsul / produsele , taxele de transport care au fost suportate de către Modalist pentru schimb ( Timitere colet catre client schimb / restituire colet schimb ridicat de la client ) respectiv 45 Lei se va scădea din suma care trebuie returnata.
Taxele pentru schimb 45 lei care au fost achitate de Modalist.ro . In caz de retur se va scădea din suma care trebuie returnata ( atenție este vorba despre schimb )
- Valoare pentru produsele Returnate va fi restituita in contul Bancar specificat in 14 zile lucratoare de la primirea si verificarea coletului .
Trimiteti coletul inapoi prin FanCourier (tel 021.9336), cu plata transportului achitata de Dvs
- SCHIMB PRODUS -
- Schimbul produselor cu o alta masura sau cu un alt produs decat cel comandat initial este Gratuit
- Schimbul produsului cu o alta masura sau alt model se poate efectua in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului .
- Pentru schimb produs cu o alta masura sau alt model
- Comanda se va plasa cu plata Ramburs - Nu se va face plata online card daca se doreste schimb.
- Produsul nou ales la schimb trebuie sa fie de aceeasi valoare cu produsul dorit a fi schimbat .
- Primul schimb este gratuit , taxa de transport colet este 0 . Pentru a doilea schimb taxele de transport sunt achitate de destinatar.
Se va lua in calcul data pentru primirea primei comenzi ( comanda initiala la care sa solicitat schimb - produs - masura ) Schimbul se poate efectua doar daca nu au trecut 14 zile calendaristice de la primirea primei comenzi .
Nu se accepta solicitarea schimbului exact in a 14 zi calendaristica de la primirea coletului
- Sau ne puteti contacta - 0764024774 -
- RETURNARE -
Persoanele juridice nu au drept de retur conform O.U.G. 34/2014. Legea consumatorului cod civil: persoanele juridice sunt vazute drept proferionisti si nu consumatori.
- Termenul maxim in care pot fi returnate sau schimbate produsele este de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului. Termen in care coletul trebuie sa intre in posesia noastra.
Coletele Returnate trebuie sa intre in posesia noastra in termenul mai sus specificat ( 14 de zile calendaristice de la primirea coletului. Termen in care coletul trebuie sa intre in posesia noastra. )
Nu se accepta Returnarea / Primirea Coletelor Retur in cea de-a 15-a zi de la primire .
Termenul de 14 zile calendaristice incepe din ziua primiri coletului / livrari coletului
Schimburile produselor cu o alta masura / model nu se iau in calcul pentru Retur .
Se va lua in calcul data pentru primirea primei comenzi ( comanda initiala la care sa solicitat schimb - produs - masura )
Pentru clienții care efectuează schimb și doresc sa returneze produsul / produsele , taxele de transport care au fost suportate de către Modalist pentru schimb respectiv 45 Lei se va scădea din suma care trebuie returnata.
Taxele pentru schimb 45 lei care au fost achitate de Modalist.ro . In caz de retur se va scădea din suma care trebuie returnata ( atenție este vorba despre schimb )
- In coletul
Returnat se va trimite ( PRODUSUL RETURNAT / FORMULAR RETUR / FACTURA PREFORMA
) Fara aceste documente nu se poate efectua Returul -
- Pentru ca
un produs sa poata fi Returnat, trebuie respectati urmatorii pasi -
- Produsele trebuie sa fie returnate in
aceeasi stare cum au fost primite - fara urme de purtare / spalare / parfumate
/ mototolite
Motive
pentru refuzarea coletelor returnate:
* urme de purtare / spalare / produse deteriorate , produse patate/murdare.
* trimiterea
coletelor cu ramburs (valoarea produsului primit).
In cazul in care produsele Returnate sunt
neconforme ne rezervam dreptul de
a refuza restituirea valorii pe produs chiar . Coletul se va trimite inapoi catre
destinatar .
- Fiecare
produs returnat trebuie sa contina etichetele si documentele impreuna cu care a
fost trimis ; ( Factura preforma primita in colet )
- Pentru returnarea produselor este necesar sa completezi - FORMULARUL DE RETUR - APASATI DESCARCA FORMULAR ⬇⬇⬇
Numele persoanei care sa efectuat comanda;
- Data primire colet
- Numarul comanzii ( ID )
- Adresa livrare colet
- Numarul de telefon de pe care s-a efectuat comanda;
- Numele titular si
contul bancar (IBAN) in care doriti sa vi se returneaze banutii;
- Motivul returnarii;
- Data trimitere colet
- Daca nu aveti posibilitatea sa printati
formularul poate fi complectat PE O FOAIE -A4
- pe care sa fie mentionate toate detaliile specificate in formular si se adauga in interiorul coletului, nu se accepta formular trimis fara toate detaliile mentionate mai sus .
- La Returnarea produselor se va restitui doar Valoarea pe produsul returnat - Taxele achitate catre curier pentru primirea coletului sau trimiterea coletului retur - NU VOR FI RESTITUITE !!!
- Coletele Returnate / Schimbate se vor ambala corespunzator
- Nu se accepta colete trimite in SACI DE GUNOI
- Pentru
probleme legate de ( Primire produs gresit sau Primit alta masura decat cea
comandata ) Asteptam sa ne contactati la numarul 0764 024 774 .